3 comments

  1. Hey Jan,

    leuk om je inspirerende site te lezen. Je bent behoorlijk afgevallen in een half jaar tijd. Ik begrijp dat je langere duurlopen bent gaan doen en gezonder gaan eten.
    Maar je noemt ook specifiek het ontbijt. Wat bedoel je daarmee? Heb je tips voor mij?

  2. Hoi Rene.

    Ik heb tijdens mijn afval periode het volgende gegeten.

    Ontbijt = Cornflages met melk of yoghurt, gewoon 1 vla bakje vol en een kop koffie, de cornflages haalde ik uit duitsland, gewone kale of met honing.
    Lunch = 2 donkerbruin super volkoren met light boter en 1 plak ham, tomaat en komkommer erop en een beker melk of een pakje optimel.
    Diner = 1 bord warme maaltijd, rustig en zeer langzaam eten, ik vermijdde vet eten en varkensvlees.
    Geen frituur meer en als er bv een broodje hamburger gegeten werd at ik 2 bolletjes met heel veel sla, tomaat en komkommer en wat ketchup, yoghurtmayo en op elk bolletje een halve hamburger.
    Overdag ook veel fruit minimaal 2 stuks, minimaal 2 tomaten en een stuk komkommer.
    En niet te vergeten 2 liter water, mijn 0,5l flesje ging altijd met mij mee.
    Verder geen koffie meer, thee zonder suiker en s’avonds een glas cola zero/light.
    Elke morgen uit me bed opdrukken en op een matje buikspieroefeningen (buikspieroefeningen = beter om de dag).
    Dit is natuurlijk niet het ware en goede dieet, maar voor mij heeft het geholpen in combinatie met 4x pw hardlopen.
    Op 1 febr 2010 woog ik 85kg, 1 maart 80 kg, 1 april 75kg, 1 mei 72kg en op 1 juli 69kg.
    En nu schommel ik tussen de 68-70 kg

    Heb je meer vragen of kan ik je nog ergens bij helpen mail me gerust!.

    En natuurlijk bedankt voor je leuke reactie en heeeel veel s6!!!
    p.s.hou me op de hoogte altijd leuk.

  3. Hallo Jan,

    bedankt voor je reactie, leuk om te lezen en denk dat ik daar wel iets mee kan!

    Groet,

Leave a Reply

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *